mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

Första bilden på pyret

 
Allt blir så mycket mer verkligt när man får se en ultraljudsbild på det lilla pyre som ligger i magen och växer.
För lite drygt en vecka sedan var Pelle och Malena på det första ultraljudet. Där visade det sig att hon var 3,5 veckor längre än barnmorskan hhade beräknat. Så istället för den 16 mars är nu pyret beräknat att födas 20 februari. Det blev ett rejält hopp.
De tog inte reda på könet vilket gör mig väldigt glad då jag tycker att det tar bort en hel del av själva spänningen och väntan till födelsen. Men Malena och Pelle tror själva på att det ska bli en tjej vilket även många andra också tror. Förmodligen för att Malena själv är så tjejig och rosa. Men vad jag skulle skratta om det blev en liten kille. I vilket fall tror jag varken Pelle och Malena eller någon annan egentligen bryr sig om vilket kön det är på barnet. Det ska bara bli roligt med ett litet barn och man får hoppas att allt går bra och att barnet föds friskt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: