mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

Helgen som var

I lördags var Malena, jag och Ted på Tuna Park för att handla lite kläder till mig. Jag och Thord skulle bort på kvällen så lite påfyllnad i garderoben behövdes. Det är rätt tomt där faktiskt.
I vilket fall pakade vi in oss i bilen och drog iväg. Väl framme hittade vi kläder till mig ganska omgående och Ted låg och sov i vagnen hela tiden. Vi hann även in i en annan affär för att köpa fler amningsbehåer till Malena. Där hittade vi också världens coolaste jacka till Ted. En liten superhäftig skinnjacka i stl 70. Vad sägs om det? Tyvärr fotade jag inte den men den var hjärtslitande gullig. Fatta hur häftig han skulle se ut i en sån i höst! Vi får hoppas den finns att köpa även till hösten så man köpa den i rätt storlek.
Efter det tog Mallan och jag en kort fika och där kom Ted på att han nog var hungrig i alla fall. Så vi åkte omedelbart hem efter det.
På kvällen var vi över på lite mat och umgänge med familjen Frinell. Vi fick skjuts dit och även hem, så även jag kunde ta lite vin till maten.
Medans vi var borta fick Ted prova på att bada i vårt badkar. Det hade varit heeeeelt underbart. Han njöt för fulla muggar och ville inte gå upp förrän vattnet började bli kallt.
Lagom till vi kom hem somnade Ted för natten så de sov över. Mysigt!
 


På Tuna Park. Det är mysigt i vagnen.


Skönt i vattnet.


Lite mat skall aldrig underskattas.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mallan
skriven :

lite taskig uppdatering här tycker jag ;)

Svar: Så kan det vara. ;) Visste nog inte om hur många läsare jag hade på denna blogg som jag mest har för min gen skull. Men, men. Jag är väl inte sämre än att jag kan ändra mig. ;)
Mormor Ann