mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

Myskväll hos Malena

Idag var jag hemma hos Malena en stund på eftermiddagen/kvällen. Jag skulle göra henne sällskap då Pelle var på trav i Örebro med Lilo. 
När jag kom dit var Fanny redan där. Hon hade varit där några timmar redan och de hade bl.a. varit ute på en promenad tillsammans. Det har snöat ordentligt och är lagom kallt så det blev en mysig promenad. När jag kom dit åt vi smörgåstårta och drack te till.
Därefter var Fanny tvungen att åka så Malena och jag satt och småpratade rätt länge under kvällen. Ted sov mest hela tiden men en liten stund var han vaken. Det är en otroligt lättskött liten kille. Han låg nästan hela tiden på sin lammfäll och titade eller sov. En kort stund åt han och sen sov han igen.
Det var en trevlig kväll.
Malena berättade att BVC hade varit på besök och vägt och mätt honom. Han väger numera 2670 gram och är 48,5 cm lång. Så det tar sig. Hans kinder börjar nu bli riktigt runda och fina.
 

En riktig liten uppnäsa har han fått efter sin mor.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: