mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

Nu har Ted sitt eget..

Idag blev jag klar med Teds täcke. Jag tyckte att han skulle få ett eget och inte behöva låna från min syster.
Täcket sydde jag ihop på mindre än ett dygn och jag är rätt nöjd med resultatet.
Nu är det bara den virkade filten kvar att göra klar. den tar lite längre tid men det ska väl inte dröja alltför länge innan den också är klar.
Ted har börjat äte riktigt bra från bröstet nu. Då vi var där idag åt han en hel måltid på knappt 10 minuter. Sen tvärslocknade han, men det ser verkligen bra ut inför framtiden. I morgon skall de in till BVC för kontroll av HB och gulsot. Om allt är bra lär det inte dröja innan han blir av med sonden. För han äter så det kluckar.
 
 Liten trött kille som snart kanske får bli av med sonden.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: