mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

Nytt besök

Idag har vi åter besökt Ted, Malena och Pelle. Han har gått ner rätt mycket i vikt så nu håller de på att jobba med att få i honom lite mer bröstmjölk. Han suger bra på bröstet men orkar inte så länge. Malena kämpar på med att pumpa ur brösmjölk och idag hade mjölken runnit till ordentligt. Så nu har hon fått ut mer än dubbelt så mycket som han äter vilket är väldigt bra. Hon är en så´n otroligt duktig mamma.
Ted sondmatas fortfarande men de matar honom samtidigt som han ligger vid bröstet. Vi får hoppas han börjar gå upp i vikt igen ganska snart. Han solar också varannan dag eftersom han fortfarande får gulsot mellan varven.
Igår när jag var på ponnytravets avslutning fick jagmed mig ett paket till Ted från en ponnyfamilj vars barn Malena lärt ponnytrav och monté. Paketet innehöll en body, ett par mjukisbyxor och ett par strumpor. Hur söta som helst. Tyvärr glömde jag ta bild på dessa plagg men jag får be Malena fota honom i kläderna så kan jag lägga upp en bild lite senare.



Ted i solariet.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: