mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

Teds larm

Ted har fått en övervakningsapparat som håller koll på hur han andas. Om han skulle göra ett längre andningsuppehåll så varnar apparaten. Apparaten fäster man på blöjan. Kanonbra och speciellt bra eftersom han är prematur.
Ja, prematur förresten. Det är han väl bara på pappret, för en mer färdig unge får man nog inte ens efter 40 hela veckor. Nu har han dessutom ökat i vikt ordentligt och äter allt mer från bröstet. Det är både bra och billigt.
Det var ett tag sedan vi såg honom ( i måndags för att vara exakt) men trots att det inte gått så många dagar så hinner man sakna honom.  Filten jag virkar på har jag kommit en bra bit påväg och nu i helgen kommer jag att sy det lilla täcke som han ska ha i korgen. Han måste ju få ett eget, såklart.
 
                                                          

   Ted med sitt nya larm
Är han inte söt så säg. (Och jag är naturligtvis heeeelt opartisk. ;  )

 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: