mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

Besök på travskolan

I lördags gick vi en promenad ner till Sundbyholms travskola för Malena skulle jobba där hela dagen. Vi, det var Ted och jag det.
Malena började jobba redan kl. 10 på morgonen och då ville Ted sova här hemma. Och det gick jättebra. Precis på minuten 3 timmar sedan han åt sedan vaknade han och börkade knorra lite. Då var Malena 2 minuter från hemmet. Vilken tajming!!!  Ted ammades och Malena åt lunch innan hon åkte tillbaka till travbanan.
Efter att hon hade åkte bytte jag blöja på Teddan och satte sedan på honom ytterkläderna innan jag la honom i vagnen där han somnade på en gång.
Vi gick i ett underbart soligt men lite blåsigt väder. Jag gick riktigt lugnt och precis lagon till vi kom fram var Malena klar med sin första travskolegrupp och Ted fick då lite mat under rasten.
 
Finaste killen!
På promenad i vackert väder. Teddan sover gott.
Malena med sina travskoleelever.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: