mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

På besök hos gammelmormor och -morfar

Nu har vi varit och hälsat på hos mina föräldrar i Västerås. I söndags var jag ensam hemma och var barnvakt åt Ted. Malena jobbade och Pelle var upptagen i stallet hos sina föräldrar. Då passade jag på att åka över till Västerår och hälsa på mina föräldrar tillsammans med Ted.Det var uppskattat från alla håll. Vi fikade och Ted kröp omkring och undersökte det mesta. Dock är han försiktig så det var ändå väldigt lugnt.
Till slut hittade han pappar rullator vilket fungerade nästan som hans egen "lära-gå"-vagn. Den var skojig tycket Ted.


Teds "Lära-gå"-vagn.......

 
....och gammelmorfars "Gå"-vagn. :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: