mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

På stan i Västerås

Idag åkte vi över till Västerås tillsammans med Fanny. Vi skulle hämta lite saker vi hade beställt av Annika och samtidigt skulle vi titta på om vi kunde hitta någon klänning till Fanny. Sen ville min mamma också träffa oss så vi bestämde oss föratt också äta tillsammans.
Hela vägen till Västerås sov Ted i bilen så när vi kom fram borde han vara riktigt pigg, tänkte jag. Och det var han, men oj så "mormor"-ig han var. Ingen fick bära honom utom jag och ingen annan fick ens dra honom i vagnen. Vilken riktig liten skitunge. :)
I vilket fall gick vi och åt lunch på en restaurang och Ted fick dela mat med mig. Det blev kyckling med pasta.
Ted lyckades även charma en utlänning så till den milda grad att matgästen bara ville prata med och om Ted hela lunchen.
Efter det åkte vi hem och Ted sov hela vägen hem.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: