mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

Ojdå!!!!

Så länge sedan det var jag skrev något här!!! Skärpning!

Jag har haft rätt mycket att göra i skolan i slutet av terminen men jag har heller inte riktigt fått någon ro att skriva heller. Dessutom kraschade min dator så vi var tvugna att köpa en ny till mig.
Men nu kommer i alla fall ett inlägg.
Ted har varit här med jämna mellanrum under hela den här tiden. Han blir allt duktigare på att förstå, mer fingerfärdig och får bättre och bättre kroppskontroll. Han "pratar" också en massa. Och en del ord är ju dessutom "riktiga". 
Malenas mage har också börjat växa ordentligt. Efter vecka 20 satte den fart ordentligt och hon är något större än förra gången men stor är hon rakt inte. Rätt gullig liten kula faktiskt men tyvärr får jag inte fota den numera. :(
Malena har varit och kollat bebisen igen för att se att allt är bra och det är det. De fick en hel hög med bilder men jag tycker ändå det är rätt svårt att se vad det föreställer. Vissa bilder är väl något lättare att se medans andra ser jag inte ett smack på.
 
Ted har som sagt varit här en del och då och då sover han över.
 

Dags att sova men är lite för pigg för det.

Älsklingsstolen
Duktig kille som hjälper till med att tvätta transporten
 
Se så fint det blir
Busar med Mini under trappen
Härligt skåp att krypa in i.
En kladdig fundering...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: