mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

På skollunch

Innan skolan slutade för min del, hade vi en avslutningslunch på Mary´s Café uti Valby. Eftersom det ligger precis i närheten av där jag bor och jag sedan tidigare jobbat in en massa timmar, åkte jag dit direkt hemifrån. Ted hade sovit hos oss över natten eftersom både Pelle och Malena jobbar denna vecka. Malena ville göa klart allt innan hon går på mammaledighet.
Så Ted och jag drog iväg. Han sov till en början men då han sedan vaknade satt han lugnt och stilla i mitt knä under hela middagen. Vid fikat började han känna sig lite varm i kläderna och hittade några vuxna han kunde busa lite med. 
Det var väldigt trevligt.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: