mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

En liten datahacker

För några veckor  sedan var Ted här en stund på lördagen. Jag och Thilda satt i TV-rummet och pratade lite medans Ted lekte lite för sig själv.
Plötsligt var han borta och det var alldeles tyst i huset. Det är alltid en varningssignal då det gäller barn så då bör man genast leta upp dem för då är de upptagna - ofta med något de inte får göra.
Och mycket riktigt - Vi hittade Ted i köket där han hade klättrat upp på en av köksstolarna och hittat min dator som han nu var fullt sysselsatt med att försöka "hacka" sig in på. Han hade även lyckats få tag i min android-mobil. Han är otroligt intresserad av tekninska prylar samt att klättra. Och denna gång fick han till det ordentligt. Lilla busunge. <3
 

Full koncentration

Tagen på bar gärning
Även min mobil hade han tagit
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: