mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

Annika på besök

I går, tisdag, kom min syster, Annika över på besök. Jag hämtade henne rätt sent från tåget och åkte sedan direkt hem där vi delade på en flaska vin och åt räkor och ICA Maxis goda bröd. Det var en trevlig kväll som slutade väldigt sent då jag och Annika satt uppe väldigt länge och pratade. Det blir inte så ofta man gör det nu för tiden och v behövde verkligen prata av oss med varandra.
På onsdagen var jag ledig från skolan (det är jag varje onsdag numera pga löneväxling) så då kom Malena över med Ted och vi hade en trevlig stund tillsammans. 
Annika och Ted tittade bl.a. på film på mobilen vilket uppskattades mycket av Ted som numera bara vill se traktorer av alla de slag.
 Efter att vi skjutsat Annika till tåget (hon skulle tyvärr bort på kvällen) så åkte Malena, jag och Ted över till Fanny för att fika lite. Efter fikat, som var kanongott och trevligt, gick vi en sväng till lekparken som ligger bakom en liten skog i närheten av Fannys bostad. Dit fick även Charlie förlja med. 
Ted lekta med varenda grej i lekparken och Charlie fick springa lös större delen av tiden där. Det var jätteroligt för båda och Fanny passade på att testa lite agillity med Charlie också. Han var riktigt duktig.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: