mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

På besök i Västerås

Idag var det min lediga dag från jobbet. Jag, Malena och Ted åkte till Västerås för att hälsa på mina föräldrar. Vi var där och åt lunch innan vi åkte iväg till Erikslund där vi köpte skor till Ted, ett par häftiga jeans och en tröja som min mamma köpte till Ted, jag köpte en barngrind att ha i vår trapp och Malena köpte en fårskinnsfäll till "Lillan". 
 Därefter tog vi oss en fika på IKEA innan vi åkte hem.
Malena mår bra och även bebisen i magen mår bra, däremot verkar det dröja innan det är dags för förlossning. Malena har rätt mycket förvärkar men det sätter inte fart ordentligt.
Nu har hon dessutom fått börja ta ut föräldrapenning då hon inte längre får vara sjukskriven. Det är ju lite tråkigt då man ju gärna vill lägga sin föräldradagar på det nya barnet.
Men det är inte mycket man kan göra. 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: