mormors.blo.gg

Denna blogg är en blogg för alla som vill ta del av den värld som man blir införlivad i den dagen man blir mormor.

Ted på dagis

Nu har Ted börjat på dagis. I mitten av augusti började inskolningen men redan andra veckan blev han sjuk och var hemma hela veckan. Men nu har han böörjat på riktigt. Och det går jättebra.
Två onsdagar har jag fått följa med och hämta honom och varje gång blir han alldeles virrig då han vill visa mig alt han har på dagis.
Denna gång gick vi till lekparken innan vi gick hem.   
 

På väg hem från dagis

En vattensamling är alltid rolig

Att få gunga är jätteroligt omman får gunga riktigt högt.

Lite sandkakor

På väg hem

Nopp, nu vill jag inte gå längre
Mellis. "Vill du smaka på min youghurt?"
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: